fest

Hejsan allesammans, idag är de lördag!
Känns riktigt skönt med helg, skolan tar verkligen dö på en snart är de iallfall lov.
Och denna veckan har vi praktik, oj de hade jag glömt och jag vet inte ens om jag fått praktikplats haha! Aja de löser väl sig, igår var de iallafall fest, det var otroligt roligt, vi körde massa spel som gick undan sen kom de fler och fler och de blev roligare och roligare, sen runt halv 2 begav vi oss till en annan fest, och sen runt kvart över 2 drog jag och charlie hem eller vi fick skjuts av en kompis, så nu står min cykel nere vid donken, vilket jag också glömt. *
Och Charlie sov här i natt, och skulle upp och jobba klockan halv 10 drygt som fan stackare hahaha ;) Ja och jag fick ju med gå upp då, torr i munnen men inte alls sugen på dricka för var illamående världens huvudvärk, ont i halsen och öron hela kroppen de var nog för kallt i går för och vara ute och springa så mycket som vi gjorde =) Men festen var riktigt lyckad tack den var sinnes! Iallafall gick upp satte mig och spela guitar hero, och sen åkte jag med mamma till veddige oså, sen hem och spela igen och nu datan de finns ingenting och göra men aja nu ska jag se om de finns något skojsigt och göra :D puss

f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0