fake it untill you make it

Lever i de tomma intet, man ser allt så negativt och fortsätter och se allt negativt man bygger på och bygger på och lär sig sen leva med det, allting är inte alltid lätt men även inte alltid svårt. Man ser sig själv som den minsta svarta pricken på ett stort vitt papper. Ibland susar huvudet bara med i alla tankar och frågor, ibland känner man sig som ett frågetecken, idag är de min dag att känna mig så.

Allt har varit stressat idag, jag har bara tänkt och tänkt mina tankar gjorde tidfördrivet lite lättare men ändå var de som om allt stannade upp, hängde inte med ett skvatt idag i skolan och orkade knappt upp ur sängen de här är en dålig dag alla har eller kommer vara med om skulle jag tro. Att falla är inte alltid att vara svag att orka är inte alltid att vara stark. Allt i livet har både posetiva och negativa sidor vissa dagar går man igenom de posetiva andra dagar de negativa, men hur skulle livet vara om allt var bra helatiden? man brukar alltid ge ett svar ellet tänka " tänk posetivt" men de är inte alltid så lätt, men ibland är de bra att saker är dåliga för då har vi något och kämpa för som ska bli bättre.

Jag känner ingen lätthet för i morgon, jag känner stress och hur jobbigt de kommer bli känns inte som om jag är redo för och ta farväl, jag har ännu inte hunnit fatta att du verkligen är borta.
Jag minns de som i går när du försökte lära mig stå på händerna jag var alldeles för liten men skulle tvunget klara det, jag minns när du alltid sa åt mig att allt kommer bli så  mycket bättre, och att de löser sig du var ett bra stöd även om du inte alltid var där när jag behövde de orden du sa, jag kommer alltid att minnas dig.

Du sveptes bort som en vind, jag torkar bort en tår som föll från min kind.
Jag fäller en tår för att jag kommer dig sakna skulle göra allt för du skulle vakna.
Jag fäller en tår för jag ska kämpa, inte ge upp för de är för dig jag ska stå upp

vila i frid kära farbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0