kan drömmar komma i uppfyllelse? isåfall är detta min högsta önskan



Tänk alla gånger som vi setts, tänk alla gånger som vi insett våra misstag våra fel alla våra sne steg. Jag har iallafall insett mitt, och de var och försöka förtränga dig ur mitt liv jag försökte förtränga våran underbara tid. Jag visade inte alls något intresse, och till slut jag dig miste jag valde direkt inte vägen själv, jag följde aldrig mitt hjärta. Jag var absolut inte mig själv, jag tänkte på detta ungefär varje kväll. Jag ville ha dig tillbaks i min famn eller dig hållandes i min hand. jag vågade inte visa de och det var fegt att jag valde en utväg och smet. Jag tänker tillbaka på dig och mig och alla våra skratt och hur dum jag alltid var och gick på allt du sa, och ditt underbara leende som kom med en rysning igenom hela min kropp jag föll alltid ur balans, och tänk jag har fortfarande kvar samma romans. Det är min tur och visa upp all min kärlek till dig, om du fortfarande vill släppa in mig, jag lovar dig du blir inte besviken bara du öppnar din dörr så lovar jag att allt kommer bli bättre än förr. Jag skäms inte för och visa att du är killen som jag tycker så mycket om, du är killen som jag vill ska bli min och att jag blir din jag vill inte längre att de är du och jag utan jag vill att jag och du blir vi. jag vet att jag sumpat min chans, men jag är inte den samma som jag är med dig, du gör mig lycklig du gör så mina tankar försvinner från de verkliga livet, du tar dom till en romans. Jag kan inte slita ditt namn ur mitt huvud, jag inte riva ut våra minnen för de är ingenting som försvinner. Det är ingenting jag ignorerar utan snarare memorerar. Jag minns alltid när du satt på mig och gjorde en konstig grej, du gosa alltid ner ditt ansikte vid min hals och jag kunde inte göra något alls, jag skratta så jag knappt kunde andas det var så underbart kul ja önskar allt vore så nu. Du tittade alltid på mig och log gav mig alltid en puss jag har insett att lämna den tiden blir för tufft. Jag vill att de ska vara som då fast då ska de bli vi två, inte bara massa trams utan en lång romans. Du är så bra för mig, för jag begriper mig oftast alltid på dig, jag litar på dig till 100 du vet allt, och hjälper mig igenom allt du är bra och du får mig att må så bra de är dig jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0