Vädret förändrar humöret

Hejsan hoppsan!
Idag är de Tisdag, och jag har inte skrivit på ett tag men har dock inte haft något vettigt och skriva om så lika bra och inte skriva alls :)

Iallafall idag har jag praktiserat min andra dag, jag är inte förtjust något vidare och ta hand om barn för jag vet aldrig vad jag ska säga och de blir ganska pinsamt tyst, men de har faktiskt gått bra, känner mig lite vuxen av mig faktiskt, jag vet de låter fånigt men låt mig iallafall tro det (; Men de ska nog gå bra ska praktisera i 3 veckor och de känns redan som de har gått två veckor, förövrigt är jag en höjdare på och bygga sandslott nu, för de är vad min praktik går ut på känns de som, de är alltid trevligt och anstränga sig för och bygga något fint och sen se dom hoppa sönder de, haha! 

Menmen efter praktiken så drog jag och några ner till stan för och dricka kaffe och de var gott och efterlängtat även om jag drack en del på dagiset :) Men sen drog jag och victoria hem till mig och tog en tupplur, sen kollade vi film och sen kollade vi andra avenyn och bara hade det gott :) så imorgon blir de praktik igen, har sjukt dåliga tider men men får la bygga sandslott och skit ;) men nu blir de bara datan ett tag till sen ska jag sova som en prinssesa vill jag lova! pussss


d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0