en dag med lisafisa yao! :D

Todilo.
Idag är det tisdag, och inte alls långt kvar till skolan börjar!
börjar iförsej ny skola,högstadiet är ingen liten plutt längre! (stoltmin)*

Jag gick och la mig klockan 5 i morse, fast somna säkert inte förens vid halv 7, när man verkligen vet att man ska upp tidigt somnar man inte i tid, så istället är man otroligt trött på dagen istället och kommer knappt ur sängen.Jag ställde klockan på 11:00, och hoppade in i duschen direkt vilket fick mig och piggna till lite! Efter duschen satte jag igång datan och började sminka mig & platta håret, Sen klädde jag på mig och bestämde träff med Lisa på stationen vid kvart över 3, för vi skulle ta bussen till gekås 25 över 3 :) Kom dit i tid, och vi hoppade på bussen.Vi hade egentligen tänkt och köra moppe, men vi listade ut att de är Lisas moppe, och den räcker nog inte så långt ;D Men åter igen till buss resan. Vi satt och fulade oss hela bussresan,sjöng och hade oss och tog massa kort, rent ut sagt barnsliga!  När vi var framme satte vi oss ner lite och tog de lugnt och tog lite luft, sen begav vi oss in till gekås där gick de snabbt och lätt, vi visste redan vad vi skulle ha, för vi åkte bara dit för och ha något och göra, så vi inriktade oss på GODISET mums! Efter någon timme inne på gekås gick vi ut och satte oss och käkade pommes med vitlöks sås de var också riktigt gott & kollade skor gjorde vi med, hosthost lisa! ;)Sen efter de satte vi oss och börja äta massa godis, och skratta och ta kort haha, och snackade lite skit som bara jag och lisa kan, huhu! Sen begav vi oss mot bussen hemmåt, buss resan hem var lite slöare. vi sjöng men inte alls lika skoj vi var trötta och hade ont i fötterna! :D Sen när vi kom hem mötte mamma upp mig med sannis och vi cyklade vidare hemmåt, och jag la mig i sängen och vila sen satte jag mig vid datan och sitter här ännu, :D



C  B

Kommentarer
Postat av: Lisadinbabe

hade sjukt roligt Louiise !

Ey, ingen *hosthost'ar åt mig xD



Älskar dig Louise, och våra cpbilder <3

2009-08-30 @ 22:36:35
URL: http://alwayslisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0