segdag!

Måndag idag,
alltså veckans näst segaste dag, första plats är ju söndag!
Så alltså har min dag varit seg, Jag gick och la mig vid sex i morse,
och vaknade upp vid 2, jag drömde världens konstigaste dröm verkligen!
Men jag gick upp ur sängen, och pratade lite med mamma oså, sen satte jag mig vid datan, för vad är de för mening och gå ut när man kan sitta och slöa vid datan när de är fult väder, tänkte jag! :) Men efter några minuter gick jag ut ändå, friskluft är kanon bra när man är som en dödsäck ;) Så jag var ute lite med ett par homies, sen gick jag in igen för de var kallt, och jag hade alldeles för lite kläder på mig..   Men så träffade jag mamma, så hon skulle pröva cykla med sanna i sin nya barnstol, haha =) så vi cyklade ner till hajen, och köpte daim tårta, bragokex med chocklad, och bokstävskex, mummmma! Så vi cyklade hem och fikade, vi köpte saft så klart med ! Och då blev jag glad efter de, och satte mig vid datan och spelade sims, men mitt hus bran upp så då var de inte kul längre. Sen begav jag mig till sängs, för och vila lite, & kom genast på en smart idé som jag och Lisa ska göra i morgon, kanon kul ! ':'D Sen satte jag mig vid datan igen, sen har jag bara velat lite fram och tillbaka, inte riktigt min dag idag! :p men ska nog inte sitta så länge vid datan idag, så jag orkar upp i morgon haha! :D men de var min dag idag, jag skriver mer i morgon, :) puss

                                                                                   f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0