20/7-09

Fredagens fortsättning

sjukt nice var det, förfesten hos Linnéa kom många dit,
blev mycket skratt, prat & supande. Även lille olof som däckade
bakom huset som fick åka hem haha, klockrent :)
vi åkte in till stan med 10 bussen, då hoppade vi av och då kom Denise,
och vi drog ner till stan, och gick där och träffade masa personer, och
hade otroligt skoj, köpte mig en fin ros som jag kladdade ner mig med glitter och även rbN och hajsmo och senare drog Denise & sebastian hem till henne så jag och Linnéa var med Hannes och Felix en stund sen missa vi bussen så runt 4-halv 5 kom Linnéas pappa och hämtade oss, jag hade sjukt ont i fötterna jävla klackskor. men mycket lyckad kväll.

Lördagen/söndagen
Vaknade vi, drog till stekhouse, och käkade pommes med olof och robin sen bar de av hem till linnéa och började förfesta igen och då kom även denise så där satt vi, sjukt kul hade vi :) senare bar de av till Elin istan där de var sisådär mycket folk, och alla ville va vita om läpparna och ville va smala och banta, haha vendela ;) Sen bar de av ner till stan, där det hände massor minnet är inte riktigt med hela kvällen, men vi hade skoj, och senare hände det lite saker och jag ville bara hem, så jag och Linnéa tog bussen så jag hoppade av vid läjet, och drog på förfest, och sen gick jag och denise och prata, och jag förstörde så klart allt igenom och lipa, men tack älskling för att du finns där du betyder sjukt mycket för mig & du kanske inte har varit med om så mycket själv, men din hjälpande hand är de enda stödet jag behöver <3 sen blev allt mycket bättre, och senare vid 10 på morgonen stack vi där i från, och jag har dock aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, det var jag denise, robin eric sebbe annie, och norrman och hahahah nadia ;D as kul tänker inte berätta det här de är elakt, men ni kan inte tänka er :) senare vid 11 drog vi ner till piren jag sebbe denise och eric, och skrattade som in i tusan. kastade maneter och grejer :) tack för en bra natt/dag! sen drog jag och denise hem och fick massage och åt donken, senare drog jag hem till linnéa och sov där, mysigt som vanligt :)

Måndag
vaknade vid halv 4 så gick vi upp och åt, oså sen tog jag en buss hem och drog direkt in till sjukhuset, och kollade upp mitt hjärta/bröst,
Visade sig att jag har fått inflamation över hel bröstet i alla musklerna upp till halsen, sjukt ont men går på tabletter nu iaf, så de löser sig :)
men tack för en underbar vecka, nu blir det bara datorn hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0