17/7-09

Hejsan hoppsan
Fredag idag & ingenting går upp emot helg, inte för att de känns så speciellt olikt dom andra dagarna eftersom jag är ledig helatiden menmen,
igår blev det sjukt lyckat var upp emot 30 pers hemma hos Linnéa och det blev mycket shotanden, och drickande tillsammans med massor av skratt..
Det blev dans, sång hopp och jubel, underbart :)
Tack så mycket Linnéa & alla andra det var toppen.

idag är det fest igen, linnéa sköter förfesten kommer 28 pers, asnice :)
så som vanligt vaknade jag 7 i morse som jag alltid gör när jag är bakis och suktar efter vatten, efter en 5 min somnade jag om, och sen vaknade vi vid 12, och låg och slappa och följer sandra till bussen, och sen käkade vi och drog ut lite, och nu har vi gjort oss i ordning, så nu ska vi dra och käka, sen suuupa och in till stan :) skriver mer i morgon om kvällens fortsättning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0