16/7-09

Hejsan hoppsan
Torsdag idag och jag är helt slut känns nästan som söndag.
Men inatt somnade jag och Denise runt 4 tiden, de var inte alls
meningen att vi skulle somna så sent för vi hade bestämt oss för och somna
tidigt så vi inte vänder på dygnet, men lyckades inte!
Vi vaknade runt 1 och jag var tvungen och springa upp ur sängen och packa mina saker, för skulle med bussen in till stan, som gick 18 över. Denise hängde så klart med mig till bussen, sen tog jag den in till stan hoppade av i breared var verkligen steek het på bussen, men jag börja gå mot sjukhuset med all min packning och skulle besöka arbetsterapeften som skulle kolla min hand, tråkigt som vanligt men var väl inget speciellt mer med det. Sen bestämde jag mig för och ta bussen hem till mig, men hoppade på fel buss, inte likt mig. Så kom ner till stan igen, och letade då efter min försvunna cykel, och hittade den så då blev jag glad : ) Sen cyklade jag hem hoppade in i duschen och sen satte jag mig framför tv åt kex & drack mjölk, och nu sitter jag här, och ska börja göra mig i ordning för fest hemma hos linnéa ska bli guld, men är lite för trött men de kommer bli kul (: pusss skriver mer i morgon om kvällen

Grattis igen Linnéa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0