10/8-09

Hejsan alla läsare ! :)
jag är dålig på och skriva jag vet, men ägnar inte min sommar till och sitta här helatiden, men tänkte berätta lite iaf så ni hänger med om mitt liv :)
Har tagit de lugnt mest nu de senaste ingen fest, så skönt är det och bara leva livet utan alkohol ibland, har mest umgåtts med kompisarna, tex victoria, och lite grann Denise och Jennifer och några till  men framför allt sebbe..
Han är helt otroligt bra, han får mig verkligen på bättre humör thats my boy! :)
Men de har varit ett fantastiskt sommarlov, fast förra året var dock bättre, men snart börjar skolan ser både fram emot de och inte, men men så är det, en utmaning allting nytt =) 

idag träffade jag min pappa de var inte igår direkt, jag blev glad över att få träffa men de är inget jag gör om än på ett tag, säger bara ta ingen skit !

föresten var är solen? :o nu ska den ju komma, eller den skulle kommit för längsen, men nu kan den väl åtminstonde komma sista veckorna, komsikomsi känner ju mig som en blekfis nu, precis som i början av sommaren ;D
menmen de var allt för mig. 

plus att min stora tjej har fyllt byxmyndig, i går 10augusti grattis min lillaskatt du är värd mer än allt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0